Marketing

1.A MARKETING TEVÉKENYSÉG ALAPJAINAK ELŐKÉSZÍTÉSE

Marketing célú látványtervek készítése a beruházásról és az értékesítésre kerülő lakásokról, üzlethelyiségekről.

A FOLYAMAT KÖRÜLÍRÁSA

-A beruházás arculatának megformálása (elnevezés, logo, stb.)
-3D modell készítése az épületről
-A modellt kívülről és belülről ábrázoló képek bemutatása
-Animációs megjelenítés, interaktív panoráma készítése a modellről
-Bútorozott lakások alaprajzi adatait grafikai eszközökkel ábrázoló marketinges anyag
-Marketing és reklám célját szolgáló, grafikai eszközökkel ábrázoló egyéb anyag (poszter, szórólap, röplap, prospektus, brosúra, CD-ROM, stb.)
-Website tervezése és létrehozása a beruházások bemutatása céljából.

A MARKETING TEVÉKENYSÉG EREDMÉNYE
Brosúrák, bútorozott lakások bemutatása, 3D animáció bemutató, website, stb.

A SZOLGÁLTATÁS KÖLTSÉGEI
Egyénileg van megszabva.

2.LAKÁSOK, ÜZLETHELYISÉGEKKEL KAPCSOLATOS MARKETING TEVÉKENYSÉG

Kidolgozni és megszervezni a szükséges marketing stratégiák menetét, amelyek a lakások, helyiségek értékesítéséig vezetnek.

A FOLYAMAT KÖRÜLÍRÁSA

-a lakások, helyiségek listájának előkészítése
-piackutatáson alapuló marketing stratégia koncepciójának kidolgozása
-marketing kampány szervezése, amelyet a befektető támogat és finanszíroz (internet, újság, építéshelyi tábla, utcai hirdetések, szórólapok, stb.)
-az adatbázis frissítése az értékesítési folyamatnak megfelelően
-jogi és finanszírozási tanácsadás az adásvétel lebonyolítása során
-a végső árban való megegyezés és az adásvételi szerződés feltételeiben való megállapodás.

A MUNKAVÉGZÉS EREDMÉNYE
A befektetővel egyeztetett áron elkelt lakások, helyiségek.